Koordynatorem ds. dostępności cyfrowej jest Bartosz Tuchowski, do którego można zgłaszać uwagi i ewentualne problemy z dostępnością pisząc na adres e-mail: b.tuchowski@szpital.starachowice.pl lub zgłaszając je telefonicznie dzwoniąc pod numer: (41) 273 95 16.
Koordynatorem ds. dostępności architektonicznej jest Grzegorz Bojara, do którego można zgłaszać uwagi i ewentualne problemy z dostępnością pisząc na adres e-mail: g.bojara@szpital.starachowice.pl lub zgłaszając je telefonicznie dzwoniąc pod numer: (41) 273 98 20.
Koordynatorem ds. dostępności informacyjno-komunikacyjnej jest Barbara Nowak, do której można zgłaszać uwagi i ewentualne problemy z dostępnością pisząc na adres e-mail: b.nowak@szpital.starachowice.pl lub zgłaszając je telefonicznie dzwoniąc pod numer: (41) 273 99 05, GSM: 504 239 724.
Informujemy, że Wnioski o udostępnienie informacji niedostępnej oraz skargi na brak zapewnienia dostępności należy zgłaszać na adres: dostepnosc@szpital.starachowice.pl.
Wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej_PZOZ.doc
Wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej_PZOZ.pdf
Wniosek o zapewnienie dostępności architektonicznej i komunikacyjnej.docx
Wniosek o zapewnienie dostępności architektonicznej i komunikacyjnej.pdf
Każdy ma prawo do wystąpienia z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub jakiegoś ich elementu. Można także zażądać udostępnienia informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, na przykład przez odczytanie niedostępnego cyfrowo dokumentu, opisanie zawartości filmu bez audiodeskrypcji itp.
W zgłoszeniu podaj:
- swoje imię i nazwisko,
- swoje dane kontaktowe (np. numer telefonu, e-mail),
- dokładny adres strony internetowej, na której jest niedostępny element lub treść,
- opis na czym polega problem i jaki sposób jego rozwiązania byłby dla Ciebie najwygodniejszy.
Podmiot publiczny powinien zrealizować żądanie niezwłocznie, nie później niż w ciągu 7 dni od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, podmiot publiczny niezwłocznie informuje o tym wnoszącego żądanie, kiedy realizacja żądania będzie możliwa, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 2 miesiące od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli zapewnienie dostępności cyfrowej nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji. W przypadku, gdy podmiot publiczny odmówi realizacji żądania zapewnienia dostępności lub alternatywnego sposobu dostępu do informacji, wnoszący żądanie możne złożyć skargę w sprawie zapewniana dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub elementu strony internetowej, lub aplikacji mobilnej. Po wyczerpaniu wskazanej wyżej procedury można także złożyć wniosek do Rzecznika Praw Obywatelskich.
Strona internetowa Rzecznika Praw Obywatelskich